W ostatnich latach niezwykle modne stało się tworzeniu biur typu open space. Osoby, które przyzwyczajone są do pracy w małych biurach lub osoby, które dopiero wchodzą na rynek pracy mogą mieć problem z odnalezieniem się tego typu biurach. W związku z tym przygotowaliśmy dla Was poradnik o tym jak pracować w biurze open space. Znajdziecie w nim przydatne i praktyczne wskazówki dzięki, którym będzie się łatwiej wam pracować tak samo jak osobą w waszym otoczeniu.
O czym należy pamiętać pracując w open space
Jedną z najważniejszych rzeczy, o której trzeba pamiętać jest to, aby zwracać uwagę na osoby, które pracują obok. Jeśli musisz przeprowadzić rozmowę telefoniczną nie rób tego przy biurku tylko udaj się do specjalnej budki telefonicznej. Takie budki są specjalnie wygłuszane, dzięki czemu żadne dźwięki nie wydostają się na zewnątrz. Budki wyposażone są zarówno w krzesła jak i stolik, dzięki czemu stanowią komfortowe miejsce do pracy. Kolejną kwestią, która chcemy poruszyć jest to jak pracować w biurze open space przy biurku.
Jak pracować w biurze open space, aby nikomu nie przeszkadzać
Już wiesz, jak prowadzić rozmowy telefoniczne teraz zdradzimy Ci inne wskazówki jak pracować w biurze open space. Postaraj się nie słuchać głośno muzyki, nawet na słuchawkach. Może to zakłócać prace innych. Zwracaj również uwagę na to, aby starać się prowadzić rozmowy ze znajomymi ściszonym głosem, ponieważ obok was ktoś pracuje.