Aroma marketing – dla osiągania Twoich celów
Jak sprawić, by zapach napędzał naszą sprzedaż? Jak stworzyć odpowiednią atmosferę do pracy? Poznaj aroma marketing i rozwiąż swoje problemy piękną wonią.
2020-11-13, 13:54

Aroma marketing ma wpływ na tzw. zakupy impulsowe – pobudza działanie mózgu, kieruje nasze myśli ku produktowi. Przekonać się o tym można wchodząc do… kawiarni. Zapach kawy sprawia, że czujemy pragnienie, a świeżo pieczone ciasto wywołuje burczenie w brzuchu. Gdzie jeszcze można zastosować marketing zapachowy?

Aroma marketing i jego efekty

Co możesz osiągnąć stosując w swoim wnętrzu konkretne zapachy? Doprze dobrany aromat przyciąga klientów oraz zwiększa sprzedaż. Sprawia on, że mają oni miłe wspomnienia z miejscem  i chcą do niego wracać. Aroma marketing przydaje się też, jeśli chcemy podkreślić walory naszego produktu. Luksusowe zapachy w sklepach z wysokiej jakości ubraniami sprawiają, że czujemy się prestiżowo kupując je. Tak samo zadziała na nas zapach chrupiącego chleba – ślinka sama napłynie nam do ust.

W biurze i w domu

Aroma marketing zastosowany w biurze pomaga kreować przyjemną atmosferę wśród pracowników – wpływa on też na efektywność ich pracy, motywuje i pomaga się skupić. Zdecydowanie przekłada się to na późniejsze wyniki.

Stosując zapachy możemy stworzyć też odpowiednią atmosferę w domu. Oprócz bardzo przyjemnych doznań i podkreślenia przytulności w naszym mieszkaniu, zapachy neutralizować mogą te nieprzyjemną woń – zarówno z kuchni jak i toalety.

 

KONTAKT / AUTOR
Zofia Radzikiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.